söndag 7 oktober 2007

vi har landat

åtminstone lite...

Ja, då har vi flyttat då!
Vi har packat och packat... vi har burit och burit.. och vi har nu plockat upp och plockat upp, men nu sätter jag mig ner en stund - tar det lugnt, vi har lagt av med arbetet för idag!! Vi orkar inte mer... Hela min kropp värker och om jag fortsätter fixa så är jag rädd för att kroppen lägger av, kanske någon av de gånger jag behöver böja mig ner... då kommer jag inte att komma upp igen - det känns som om man bryter sönder varje ben (eller vad det är) så fort jag rör mig... något i mig vill inte att leder och ben skall böjas i alla fall, hmm!

Men...
Här börjar se ut som en lägenhet igen... inte ett lager!!

Det är bara det där extra rummet som vi fått till som är totalkaos än, man kommer knappt in där - för där står allt som vi inte vet vad vi skall göra med, allt som skall till förådet och mycket av det som nog skall vara där...
Datorn har fått en provisorisk plats i vardagsrummet, behöver den imorgon då jag jobbat... så det var bara att plocka ihop allt... oj vad synd, jag lider.. hihi... nä, jag njuter... för jag kan ju skriva lite då... nice!!

Men vet ni vad - jag satte mig egentligen för att skriva nåt annat... tar det i nästa inlägg!!

Inga kommentarer: