fredag 5 oktober 2007

Ses på andra sidan...

...alltså i nästa lya...

stänger nu av denna burk - hoppas på att vårt internet fungerar på andra sidan...

Det SKA göra det, men man vet ju aldrig... men samtidigt - när skall jag hinna med att vara här, det är inte många minuter jag har hunnit med att läsa allt jag brukar läsa - fast jag har nog vart in och hälsat på lite överallt, hinner bara inte med att kommentera något... sorry, my friends!!

Återgår nu till packningen... har bara packat 86 lådor nu (+ ett 20-tal mindre varianter - typ plastbackar, nån annan sorts tyg-förvarings-lådor och ett antal väskor), så det blir definitivt inte lika många lådor som sist - men betydligt mer större saker... hmmm... och lösa hyllor, suck!!

Ha det gott alla ni därute - ses en annan dag här igen!!

Och ha framför allt en bra helg!!

kramar från lilla jag

Inga kommentarer: