torsdag 15 november 2007

som ni kanske märker

så blir det inte så mycket skriva av just nu...

hinner inte riktigt med det just nu
lägger istället upp bilder på pixbox oxh skriver mail
(som sagt om ni blir medlem där, på pixbox, så får ni tillgång till alla bilder jag lägger upp, men det är upp till er....där finns bland annat massor med bilder på våran lilla tjej, bilder från lägenheten - hur det ser ut nu och har sett ut och vad som händer, bilder från vårt bröllop och en massa annat strunt...)

kanske hinner jag med att fortsätta skriva här en dag
eller
så fortsätter jag någon annanstans
det får vi se

jobbar nu mycket med hemsidan och ideerna blir börjar bli alldeles för många
vill ha upplägget klart innan jag börjar göra den... så det lär ta ett tag innan jag bestämt mig, det finns ju så många olika saker och funderingar hur jag vill ha det... hmmm!

Nu är det dags för den dagliga motionen ute i det super fina vädret..

ha nu en bra dag och sköt om er

skriv ett mail - slå en signal

kramar från lilla jag

Inga kommentarer: