söndag 25 november 2007

så var det söndag kväll igen

och imorgon börjar en ny vecka

med nya utmaningar

har äntligen hittat tillbaks till den där känslan - då jag ser fram emot Måndagen
det känns bra

det finns mycket som vart "konstigt" den senaste tiden
mycket att fundera på
mycket att ta ställning till

men den sköna känslan börjar sakta men säkert komma tillbaka
allt faller på plats
kaoset känns inte längre som ett kaos

det känns som, som -vårt liv

det finns saker som vi fortarande går och funderar på
saker som vi inte kan göra något åt

vi kan inte helt enkelt

och så får det vara - och det känns bra

denna helg har vart en av dessa helger som jag kommer att ha kvar i minnet - så länge det går - en av dessa bra helger som man vill minnas

det är nog därför som jag är redo för en ny vecka nu
jag vill komma tillbaka till vardagen och tänka tillbaka och mysa inombords
mysa för att jag vet - för jag vet att - hur jobbigt allt än kan vara ibland, så får vi de där stunderna... de där underbara stunderna!!

det är bara så himla skönt att leva

Inga kommentarer: