lördag 24 november 2007

klaaar

nu är jag klar med denna veckas uppgift... nice!!

Då tar jag helg och stänger av denna burk, sätter mig i soffan med en burk Pringles och hoppas på att någon av våra 130 kanaler skall visa något kul (jag hoppas nästan att de snart tar bort dessa "gratis" kanal-visande, för de finns ju ändå inget skoj att se på... hmm).

Den där jag lever med - den äldre av dem, sitter redan där och börjar nog snart tröttna på sjäklvkritiska jag som hela tiden hittar fel i mitt arbete. Vet inte hur många gånger han sagt att det är ett snyggt jobb, men ändå hittar jag fel....

Men men men, nu är uppgiften inskickad och snart kanske jag delar med mig av mitt arbete... kanske - snart!!
Har i alla fall vart inne och lekt lite på mjotten.com sidan... igen!!

Det är ju lite kul nu när man inte ser allt detta som så jobbigt mer, förut så satt jag och kliade mig i huvuidet varje gång jag skulle göra något på hemsidan, nu är det bara tiden som fattas. Visst jag kan inte allt, det kommer jag nog aldrig att lära mig, men har nog lärt mig en hel del på dessa 6 veckor som gått, om inte så mycket kod så har jag åtminstone fått lite mer självförtroende då det gäller att leka runt i alla dessa program och för mig så är det mycket värt...

Så nu var det dags att byta rum!!

Njuta av det lilla som är kvar av denna underbara dag - för det är precis det denna dag är, helt underbar!!

kram på er

Inga kommentarer: