lördag 24 november 2007

idag firar vi

ja, det är så denna dag känns...
som en hel dag av firande

Den började med att vi fick sova till 7... så nice!! Inget stiga upp strax efter 6 i dag inte... skönt!

Vi hade en mysig morgon med en glad liten tjej som var lycklig för att pappa var hemma. Fixade oss i ordning och åkte iväg till Skärholmen, ja, jag vet det är löne-helg, helt idiotiskt att åka och shoppa... men där ser ni har vi alla fel, åk till centrumet så att man är där precis när allt öppnar och man har hur mycket plats som helst att röra sig på...
Vi strosade runt i centrumet, shoppade lite, lekte lite och slog till med varsin kebab-tallrik till lunch...
För som jag sade - idag firar vi...

Vad firar vi??

Jo, Fredrik börjar ett nytt jobb på tisdag... eller, ja, jo, han är kvar på samma ställe, men med nya arbetsuppgifter - med andra ord bättre arbetstider och nya utmaningar, alltså något att se fram emot... Han har nu fått det jobbet som han ville ha från början... :-)

Grattis min käre make, detta är du värd!!

Så denna dag njuter vi, vi tar det lugnt, vi umgås och myser!
Det känns ju ännu bättre att vädret är strålande ute, man kan ju bli glad bara för det - oohhh, idag känns allt bra!!

Men nu skall jag ta och plugga lite, få klart denna veckas projekt...
men kände bara för att skriva lite först... (jag vet jag skrev att jag skulle vara på min Funbeat sida och skriva, men jag kände inte att detta hörde till träningen liksom... där handlar det mesta bara om hur JAG känner det... här är det om allt annat... Äsch, varför förklarar jag mig, jag skriver där jag skriver... basta!!)

njut av denna härliga, strålande höst dag...

kramelikram

Inga kommentarer: